.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید مدیر کل صدا و سیمای از ستاد تسهیلات سفر مازندران

شمال نیوز: مدیر کل صدا و سیمای مازندران از افزایش برنامه های نوروزی این شبکه در حوزه گردشگری در سال 91 خبر داد.

به گزارش شمال نیوزمستقر در ستاد تسهیلات سفر مازندران ، بهرام حمیدی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران افزود: برنامه های تبیینی و معرفی اماکن گردشگری استان در ایام نوروزی بیش از 15 الی 20 دقیقه افزایش یافته است.

حمیدی با بیان اینکه رادیو فراگیرترین رسانه در معرفی جاذبه های گردشگری در نوروز 91 است، یادآور شد: 73 درصد مخاطبان شبکه تبرستان از برنامه های این رسانه استانی در سالجاری رضایت مندی داشتند.

وی در ادامه از پخش جدیترین فیلم های مستند در حوزه های مختلف از طریق شبکه تبرستان در نوروز 91 اشاره کرد و گفت: برخی از این فیلم های مستند توسط برنامه سازان شبکه تبرستان انجام شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران اظهار داشت: برنامه سازان شبکه تبرستان در صدد ساخت جدیدترین برنامه های نوروزی برای گردشگران اقصی نقاط کشور در ایام نوروز 91 در مازندران هستند.

مدیر شبکه تبرستان با اشاره به اینکه این شبکه برنامه های شاد و سرگرمی را در ایام نوروز 91 برای گردشگران و شهروندان مازنی فراهم کرده است، تصریح کرد: مخاطبان شبکه تبرستان در ایام نوروز که عمدتا رادیویی بوده افزایش بیشتری دارد.

ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران، فعالیت رسمی خود را به واسطه ارائه خدمات بیشتر به گردشگران از 28 اسفند90 آغاز و تا 15 فروردین 91 حضوری اثرگذار دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.